Last Updated:

Hva husker du fra september?

Categories Blogg

Jeg er jo bare så sløv med å følge med på oversikter over lesere på de enkelte innleggene, men omsider var jeg inne å så på oversikten over hvordan innleggene fra september ble mottatt. Jeg husket jo ikke halvparten av innleggene?! Det er jo forøvrig litt spennende å se hvor forskjellig jeg tenker fra leserne. De tre mest leste innleggene i september var:

  1. Nå er det like før jeg begynner å grine her Dette innlegget var en bønn om inspirasjon fra ei drittlei husmor, og skrevet med et hint av humor.
  2. Av og til er det vondt å være mamma’n til Vesla. Innlegget handlet om et barns sorg over å savne en av foreldrene sine. Det er vel egentlig det tyngste innlegget jeg har skrevet.
  3. Stalking er en ting, men dette tar kaka liksom.. Dette innlegget var mer ett glefs til folk som er tøff i trynet bak et tastatur, og bruker muligheten til å lage kvalm.

Det er stor variasjon på disse innleggene, men de som leser hos meg har funnet de såpass interessant at de i såfall har klikket på linken om ikke annet. Siden det er så stor variasjon, er det ikke enkelt å si noe om hva leserne helst vil finne blant innleggene mine. Med andre ord, ikke noen tips eller typiske trender å finne der.

De tre innleggene fra september som fikk minst oppmerksomhet ga heller ikke så masse info om hva jeg burde skrevet på en annen måte. Det er nok bare slik at de ikke er nok sensasjonelle til å få leserne til å klikke.

  1. Livets gull som var bare et lite hjertesukk over hvor heldig jeg er som får være med de skjønne barnebarna mine, og la meg bare si at Mimmi-ungen er på overnatting denne helga <3
  2. Lørdagskveld uten mye action var et innlegg der jeg fortalte om et standard helg hos meg. Som alene-mamma med lang avstand til faren, er det ikke ofte jeg har pass til Vesla, så når hun er borte bruker jeg som oftest tiden til å slappe av, og ikke fest og moro.
  3. Jeg trenger en mann, ja der datt jeg ut. Et innlegg jeg syntes var morsomt, og som jeg lo godt av. Enda en bekreftelse på at jeg har en vanvittig sær sans for humor. Ja, det var vel ikke annet å vente!

Jeg får bare fortsette å produsere for oktober, så får vi se om jeg husker hva som opptok meg når jeg oppsummerer. Ha nå en fin dag der ute. Livet har masse muligheter, det gjelder bare å se dem..

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.