Lørdagskveld uten mye action

Categories Blogg

Lørdag er typisk kjæreste dag. Det er den dagen i uka det hadde vært godt å hatt en kjæreste i umiddelbar nærhet, som man kunne funnet på koselige ting med. Det funker dårlig når det ikke finnes en kandidat innenfor husets fire vegger.

Jeg har hatt Vesla på overnatting hos en venninne. Det vil si jeg kunne brukt kvelden i går på hva jeg ville. Selvsagt stod Skal vi danse på timeplanen først. Det var sannelig herlig å få på programmet igjen. Det var ufattelig mange av danserne som var sykt flinke. Jeg synes det er så gøy å følge med på det. Favorittene for øyeblikket er Jørgine, Victor og Aleksander. Alle var flinke, men de utpekte seg til å være i særklasse i kveld.

Når jeg var ferdig å se det var det tid for litt sosialisering, først litt chatting på nett, så en tur på besøk. Det er alltid koselig med venner. Godt å ha en venne-armkrok å krype oppi når man skal se film og spise godis. Jeg gjorde det jeg gjør best foran TV og sovnet av selvsagt.. At jeg sovner når jeg skal se film er helt vanlig, at jeg gjør det på besøk, er faktisk også helt vanlig. De fleste av mine venner har et eller annet snålt sove-bilde av meg.

Da jeg kom hjem var jeg merkelig nok ikke noe trøtt, så det ble litt mer chat før jeg tok kvelden. Deilig å slumre lenge siden jeg ikke hadde noen Vesla hjemme, så forundringen var stor da Mimmi-ungen vekket meg. Bare å komme seg opp og i gang med dagen. Snuppa snakket på inn og ut pust før hun hevet øynebrynene og lurte på om jeg bare hadde tenkt å sitte her hele dagen. Jeg måtte spørre hva hun mente, for jeg trengte jo å få slappet av litt. “Du æ trur æ går, førr æ sku egentlig til ho tante!”Nei, det er vel ikke så spennende med ei mimmi som ikke er skikkelig våken, og heller ikke har noen morsomme planer for dagen.

Så hva skal jeg gjøre da? Jeg har en helt ubrukt formiddag til disposisjon alene. Det er luxus! Vet ikke om jeg tørr å skrive det, men jeg vurderer om jeg har nok julepapir til å pakke inn litt julegaver….🙈

Ha en nydelig søndag rundt om, og gjør det du har mest lyst til enten det er å pakke julegaver eller bare nyte dagen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.