Last Updated:

Stalking er en ting men dette tar kaka liksom..

Categories Blogg

I ettermiddag opplevde jeg noe skikkelig creepy.😱

Da jeg var på ferie fikk jeg ei melding fra en Norsk-Tyrker som var alene på ferie, og lurte på om jeg ville finne på noe med han, som å ta et glass vin sammen eller noe sånt. Han var fra Norge, og helt alene. Jeg syntes litt synd på han, og tenkte at det sikkert ikke kunne skade å texte med han.Det ble ikke tid til å treffe han, men han virket helt normal så jeg har tekstet litt med han etter at jeg kom hjem også. Helt greit liksom, bare sånn vanlig.

I dag fikk jeg tekst fra en jeg møtte i Alanya. Han sa han hadde fått meldinger fra denne mannen, og han hadde bedt han kutte all kontakt med meg. Jeg sa at det fikk han bare avgjøre selv, men dette var ingen mann jeg hadde noen relasjon til. Jeg ble litt irritert, og meldte da denne mannen og spurte hva han holdt på med, og han fikk kutte ut å ta kontakt med mine venner. “Jeg kan gjøre hva jeg vil” var svaret jeg fikk.

Han var på om at han skulle vite hvem som hadde privat kontakt info og ikke, og da jeg ikke ville gi han info, og ba han slutte med slikt tøys, ble han nærmest manisk. Han fremstod som veldig labil, og jeg lurte på hvorfor han holdt på slik. Svaret ga meg gåsehud!

Selvsagt ga jeg han ikke rett navn, men navnet på en plass jeg aldri har besøkt. Jeg ønsket ikke at han skulle ta kontakt med noen som jeg kjenner. For sent skjønte jeg at han saumfaret følgerne mine på instagram…

Jeg så ikke noen annen utvei enn å blokke han, det til tross for at jeg ikke har sansen for å slette noen på den måten. Jeg mener man skal kunne bruke ord for å ordne opp, men denne gangen så jeg ingen annen utvei. Det er ikke ofte jeg blir usikker på andre mennesker, men han har tekstet helt normalt i nesten 5 uker også kom dette. Man kan bli paranoid av mindre..

Etter slike meldinger kjenner jeg liksom ikke helt for å gå ut å gå kveldstur alene. Den som hadde hatt ei diger mannevond bikkje i kveld.. Jaja.. Har kanskje ikke ei mannevond bikkje men to kjekke sønner, de gjør samme nytten!!

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.