Livets gull

Categories Blogg

I dag var jeg barnevakt for Mimmi-ungen og Lille-Gull mens foreldrene var på foreldremøte.

Mimmi-ungen måtte sjekke litt grenser, men ikke annet enn at jeg koste meg masse med henne like etter. Hun snakket og undret seg over livet som sådan. Akkurat sånn bare en 8 åring kan gjøre.

Lille-Gull hoppet og spratt rundt i stua, lykkelig og fornøyd. Jeg lurer på om den ungen noen sinne er grinete? Smått klatret han opp i sofaen og inn i armkroken. Han er så gavmild med både klemmer og nusser.

Man kan bli mjuk om hjertet av mindre ❤️💙 Det er sant som de sier, barnebarn er livets dessert, og gir så ufattelig mye glede. Jeg er så utrolig heldig som har disse to vakre små menneskene i livet mitt. 💖

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.