Tisse-tøys

Categories Blogg-Heidi

God morgen Bloggen!

Endelig er det helg igjen, og jeg har sovet lenge. Først klokka halv seks kom jeg meg ut av senga, og det var bare for at jeg måtte tisse at jeg sto opp. Den tissingen altså! Skulle trodd jeg hadde nervøs blære. Jeg tisser hele tiden. Jeg tenker det er fordi jeg drikker tre glass vann i løpet av dagen. Kanskje jeg skulle kutte ned til to?

Jeg har vært hos legen i tilfelle jeg skulle lide av noe. Han var direkte utidig! «Urinveier Blogg-Heidi, de gjennomgår forandringer når man blir eldre.»

Hva i all verden? Den legen er jo bare frekk. Antyde at jeg er gammel? Jeg som bare er 51 år! Jeg tror rett å slett han er ute etter å ta meg etter som jeg er den trendsetteren som jeg tross alt er! Han unner meg nok ikke min stund i solen nei.
« Nyrene blir dårligere til å konsentrere urinen og det gjør det lettere å miste salter og væske gjennom urinen. Til sammen gir dette økt urinproduksjon om natten. Skjønner du Blogg-Heidi?»

Seriøst! Han er bare en super-dust, og jeg har bestemt meg for å bytte fastlege. Jeg så en sånn ung kjekk TV-doktor. Jeg tror jeg vil ha han! Han vil sikkert bli overlykkelig over å få en G-kjendis pasient som meg på sine lister. Han kommer garantert ikke til å komme med falske beskyldninger om at jeg er gammel, men å se meg som den unge trendy damen jeg faktisk er!

Jeg følger han doktoren på Twitter, så jeg tenker jeg skriver han ei melding om at han faktisk er så heldig å kan få meg til pasient. Det tar seg nok pent ut å ha meg på listene sine. Og dessuten, hvor easy money er ikke det. Min kropp er jo mitt tempel.

Jeg gjør det straks, må bare tisse litt først! Tuddelu!

XOXO!

Blogg-Heidi

2 kommentarer

2 thoughts on “Tisse-tøys

  1. Jeg byttet fastlege for noen år siden. Han så tydelig på meg som ei sliten kjerring som innerst inne var mer lat enn syk. Så skrev lokalavisa et stykke om meg som politiker og blogger, legen må ha lest artikkelen, kjemt meg igjen og også vært inne på bloggen og plutselig var innstillingen snudd. Nå så han meg som den personen jeg er, og jeg fikk god hjelp. Han er en super lege som bryr seg om meg.
    Jeg tror ikke det er fordi jeg er lokal c-kjendis, men fordi han da plutselig så flere sider ved meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.