Bare en av de dagene igjen

Categories Mellommenneskelige relasjoner

Noen dager er mer enn andre, og i dag ble det en utrolig fin dag med noen av mine favoritt mennesker. Det ble en dag fylt av disse fine menneske-møtene som alltid er undervurdert, og som alltid gjør meg beveget, rørt, tankefull og stolt.

Denne dagen har jeg sett flere fasetter fra noen av mine fineste, og har latt meg overraske og forundre over hvor reflektert noen av familiens yngste tilskudd er. Jeg lot meg overraske over hvor kloke betraktninger de klarte å ha, og ikke minst så løsningsorientert de faktisk er.

Disse unge har vist en egen evne til å sette ord på mange tanker rundt tema som selv mange voksne sliter med å snakke om. De åpner seg med den største selvfølge og en utrolig selvbevissthet. Jeg blir så stolt av disse unge kloke hodene i familien.

En slik avslutning på ei ellers deilig helg blir som kronen på verket. Dette lever jeg lenge på, og det lover godt for fremtiden.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.