Hvor lenge var Eva i paradis?

Categories Blogg

Jeg har virkelig stått på for å få max ut av denne uka. Gitt jernet liksom. Siden det har vært bursdager, konfirmasjon, 17.mai og forretningsmiddag, har det betydd at jeg har måtte økt aktivitetsnivået betraktelig for å få forventet vektnedgang. Det har i hele tatt vært ei vanskelig uke. Ikke klarte jeg vanninntak, og heller ikke å spise bare i et tidsintervall på 8 timer om dagen. Det siste skal jeg for øvrig aldri prøve meg på igjen. Her snakker vi selvpining.

Uke 3, og eksperimentet tok en heller uventet vending. Når jeg målte med målbånd, så det ganske lovende ut, selv om det ikke var like mye som forrige uke.

Grevinneheng: 0 cm, Stjerten: 2 cm, Lammelåret: 1 cm, Velstandsmagen: 0. Totalt 3 cm.

Denne uken ble det konsumert inntatt 10961 kalorier denne uken, daglig et snitt på 1566 kalorier. I tillegg har jeg forbrent 3449. kalorier gjennom aktivitet, og får et underskudd på 3688 kalorier. Beregnet vekttap blir da 0,53 kg. og lykken er stor! Tross av all feiringen har jeg likevel kaloriunderskudd. Så var det bare å sjekke vekten.

OPP 0,7 KILO?!

Hva i all verden er dette da? Det er jo helt sykt! Her peiser jeg på for fullt, også går jeg opp i vekt?! Skal si jeg ble motivert. Not! Faktisk ble jeg heller ganske sur. Heldigvis er jeg sta som et esel, så jeg har ikke tenkt å gi meg uansett. Jeg kaller det for et realt trøkk i trynet, men står han av.

Uke 4 skal jeg prøve å endre litt på kosten. Denne uken skal jeg ikke spise brød, mel og pasta. Det skal erstattes med fargede grønnsaker, og ingen mat etter klokken 19.00. Heldigvis er det ingen festligheter før Snuppa har fødselsdag neste fredag, så nå har jeg optimale forhold. Tro om jeg klarer å ta inn det som glapp denne uken, og det som skulle vært denne uken? Vi peiser på og ser hvor vi ender opp! Siden jeg har lagt på meg er det bare en ting å gjøre, få rumpa opp av sofaen og dra ned på senteret for å trene litt! Nå er det bare å peise på!

HEIA MEG!!!

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvor lenge var Eva i paradis?

  1. Heia deg!! Du må tegne med +- 1 kg. I ditt tilfelle blir det vel minus, du har mye vann. Det er neste uke du ser resultatet, hvis du ikke setter deg ned å spiser kake da. Du er flink! Med tanke på Adam og Evas alder så var dem bare såvidt innom paradis.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.