Vil ikke! Bare vil ikke!

Categories Blogg

For tiden er jeg ei gretten gammel kjerring.  Jeg vil ingenting!

Jeg vil ikke ha vinter! Det er kaldt og snø. Bilen må få på vinterdekk. Jeg vil ikke legge om til vinterdekk. Det er kaldt og en dritt jobb!

Jeg vil ikke rydde og vaske! Det er kjedelig, og straks jeg er ferdig, må jeg begynne på nytt igjen for da er det noen som roter.

Jeg vil ikke legge meg i rimelig tid, jeg vil være lenge oppe å drikke vin!

Jeg vil ikke betale regninger! Jeg vil bruke pengene på tant og fjas. Kjøpe uvettige ting som er vakre men uten større nytteverdi enn å please meg.

Jeg vil ikke lage mat! Jeg vil ha maten servert hver dag, sunn og næringsrik, riktig sammensatt ut fra energibehovet til alle.

Jeg vil ikke være voksen, jeg vil være trassig tenåring som snur rumpa til og drar dyna over hodet og sover bort dagen!

 

 

JEG SIER HERVED OPP ALLE PLIKTER MED UMIDDELBAR VIRKNING!

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Vil ikke! Bare vil ikke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.