På tide å få en avslutning på det som er, og starte på nytt?

Categories Blogg

Jeg føler det som om jeg er kommet til et veikryss på så mange plan i livet.

Jeg elsker livet mitt på alle måter, men jeg vil ha noe mer! Det har kanskje bygget seg opp over tid, men jeg er ikke lengre tilfreds med livet sånn som det fortoner seg i dag. Det er noe jeg mangler, noe jeg savner, men jeg vet ikke liksom helt hva.

Dette gjør at jeg kjenner meg stresset og utålmodig. Jeg jager etter noe. Noe jeg ikke ennå vet hva er. Jeg må ha noe å gjøre, må finne på noe nytt å henge fingrene i. Ikke for at jeg ikke har nok å gjøre, for det er mer som jeg vil ha noe NYTT å gjøre. Lære noe. Utvikle meg.

Sånn er mitt liv, jeg begynner med noe nytt, setter meg noen mål, når jeg har nådd dem begynner jeg å kjede meg og må ha nye.

Nå må jeg tenke. Kjenne etter hva jeg vil, og jobbe mot det. Jeg skal finne meg noen nye mål som kan gi meg litt inspirasjon og spenning. Jeg tror jeg er klar for en ny epoke..

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.