Vesla utforsker Karl Johan

Categories Blogg

I går hadde vi utforsk-Oslo-dag, og for Vesla var det ingen tvil, hun måtte utforske shopping mulighetene først. Dermed startet mor, datter og mastercard veien opp Karl Johan. Vi gikk i masse butikker, og til slutt måtte vi ha en aldri så liten pause. Det var varmt og deilig å sitte ute og slappe litt av.


Tror Vesla tok litt av, og hun ville ha fotoshoot midt på Karl Johan, men så seg ikke helt for å holdt på å løpe ned to menn som kom gående..


Er det rart mor fikk så latterkrampe at hun nesten tisset på seg? Her snakker vi photoshoot gone wild!

Det ble en lang tur på oss alle tre, og vi var rimelig slitne da vi kom tilbake i leiligheten. Mastercardet ble lagt i fryseren. Egentlig skulle vi ta en ny runde etter lunsj, men med 27 varme var det bare en ting å gjøre, bade!!

Jeg har alltid ønsket å dra i operaen, men at jeg skulle ende opp med å sole meg i bikini på opera-taket, hadde jeg aldri drømt om, men det gikk det også.
Vesla traff ei jente på sin alder, og glemt var mamma’n. De badet og koste seg til jeg ble lei å ville tilbake.

Jeg elsket hvert minutt av gårdagen, men nå VET jeg at hjertet mitt hører hjemme i nord. Vi fikk meter’n vår der vi lå, men det var også alt. Hjemme sutrer jeg om noen sitter nærmere meg enn 10-20 meter, for da synes jeg det er ubehagelig trangt. Der er det vesentlig mindre mennesker og vesentlig større plass. Det er der jeg hører hjemme.

Vesla? Hun hører hjemme der det er vann og bademuligheter, og jo flere mennesker, desto bedre! Hun hadde det som plommen i egget!

2 kommentarer

2 thoughts on “Vesla utforsker Karl Johan

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.