Storebror gjør meg mjuk om hjertet ❤️

Categories Blogg

Reklame | www.Elektroimportoren.no www.spoton.no

Storebror hevder hardnakket at han i løpet av måneden kun leser ett og bare ett, blogginnlegg som jeg skriver. Hvor sant det er er usikkert, men han leste at jeg hadde hatt brann på kjøkkenet. Her er svaret hans:

«Visste dokker at det e krav til komfyrvakt i alle nye boliga og hvis det legges opp ny kurs til komfyr iht NEK 400 (siden 2010)?

Anbefales på det sterkeste at dette monteres i alle hjem, ny eller gammel, da sensoren vil gi alarm hvis kokeplata blir for varm og hvis ingen reager på denne alarmen kuttes strømmen (før det blir brann). Sjekk ut www.elektroimportoren.no for prisa på komfyrvakt eller www.spoton.no for prisa på ferdig montert komfyrvakt (med elektriker bakt inn i prisen).

Æ vet definitivt om ei som får ei komfyrvakt montert ganske snart. Heidi, gikk nok bra denne gang, men æ susa innover ila uka og sett opp ei komfyrvakt til dæ 🙂»

Storebror jobber hos Elektroimportøren og sørget for å reklamere litt for seg selv, men han har så rett, vi trenger komfyrvakt. Vesla er så stor at hun er begynt å lage litt mat, men hun er også så ung, at hun kan glemme av komfyren.
Jeg er heldig som har de fine guttene mine som fikser opp når mammaens utilstrekkelighet kommer til syne. ❤️

PS! Storebror, selv om du ikke leser bloggen min mer enn en gang i måneden og allerede har lest for juli, minner jeg bare om at jeg skulle ha byttet det dørhåndtaket, og det nye ligger på peisen i stua. Fint om du fikser det før vi kommer hjem. Klem fra mamma ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “Storebror gjør meg mjuk om hjertet ❤️

  1. Vi har nå induksjonplater og de slår seg av for det minste søl på platen.
    Kjempekjekt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.