Da var det gjort

Categories Blogg

Se det var gutten sin!

Storebror sendte melding om at han hadde vært på besøk i barndomshjemmet her om dagen. Han hadde ordnet for mamma’n sin.


Komfyrvakt var montert og alt skal være trygt og sikkert. Nå er det mindre fare for brann. Det vil si, så lenge jeg fortsetter å rengjøre vifta på kjøkkenet da.  Heldige meg som har en så snill sønn. Jeg ble så glad når han sendte meldingen om at alt var montert.
Ja, til og med nytt dørhåndtak. Hva kan ikke den gutten?

PS! Siden storebror åpenbart har lest TO blogginnlegg denne måneden, får han neppe med seg denne, MEN: Det skulle vært skiftet kullfilter i sentralvifta, men aner ikke hvor jeg får kjøpt det, eller hvordan jeg skifter det. Kan du finne det ut for meg? Klem mamma ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “Da var det gjort

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.