Vesla har fotoshoot

Categories Blogg

Det er ikke måte på hvor opptatt den lille snuppa i huset er av bloggen i dag. Hun har skrevet er eget gjeste-innlegg, og så ville hun ha en egen foto-shoot. Det har hun nemlig fått med seg at alle topp-bloggere har nå og da. Jeg forsøkte å forklare at hun ikke akkurat var noen topp-blogger, og hun så hånlig på meg da hun forklarte at det hadde hun da heller ingen intensjoner til å bli.

-Hva skal du bli da? spurte jeg. Hun tok en kjapp øyenbryn dans, og sukket tungt.

-Jeg skal bli youtuber! Det har jeg jo sagt hele tiden!

Jaja, hva nå enn fremtiden bringer for Vesla, så fikk hun da fotos-shooten sin. Det er likevel ingen tvil om at hun har en elendig fotograf på settet sitt. La oss håpe det blir bedre fotograf når vi reiser til London sammen med Snupsi.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.