Hei, dette er Vesla! (Gjesteskribent)

Categories Blogg

I dag har jeg den fineste gjesteskribenten på bloggen min. Vesla ville selv lage et innlegg. Det måtte hun jo selvsagt få lov til. Litt har hun skrevet selv, og litt har hun diktert hva jeg skal skrive. Når man er 11 år blir det fort litt kjedelig å skrive selv, men her er Vesla:

Jeg er 11 år og kjent som Vesla, men får ikke lov å fortelle navnet mitt selv om mange vet det.

Jeg trener håndball, drill, innebandy og synger i kor.

Jeg har en pappa som bor i Oslo så feriene er jeg litt hos mamma og litt hos pappa <3 Ellers bor jeg med Mamma <3

Jeg vil egentlig ha en egen blogg, men får ikke lov hos mamma ennå. Hun syns jeg må bli litt eldre først. Jeg liker å danse, og liker dansefilmer på TV. Favorittserien er “Dansing er livet”.

Det er litt artig å ha en blogg om seg selv, og det jeg liker best er at jeg tror vi gjør så mye gøy på grunn av bloggen. (Her ble mamma’n noe betenkt! Vi gjorde da masse gøy FØR jeg begynte å skrive på bloggen også!)

Det kjedelige er at mamma bruker så lang tid på å skrive blogg. Da bruker hun nemlig ikke noe tid på meg!

Mamma er sprø, jeg hadde så lyst på en havfrue drakt på Wish men mamma sa nei. Også skulle mamma bestille noe annet men hun så ikke at jeg hadde lagt inn havfruekostymet, så betalte hun uten å sjekke, så nå får jeg havfruekostymet likevel.

God søndag til alle sammen <3

 

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook.

2 kommentarer

2 thoughts on “Hei, dette er Vesla! (Gjesteskribent)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.