Noe å se frem til kommende dager..

Categories Blogg

Reklame | Stiftelsen Nordlandsmuseet

I dag blir det jobbreise til vakre Hamarøy. Jeg har intensjoner om å få tatt noen vakre bilder derfra. Det fine med jobben min er at jeg får se masse spennende reiselivs destinasjoner i regionen. Jeg møter dyktige, kreative og ikke minst innovative personer mens jeg reiser rundt. Det gir meg masse inspirasjon til å jobbe videre med strategiutvikling i egen organisasjon.

I dag skal vi besøke Tranøy Fyr, og det gleder jeg meg til. Vi var innom der i vår, før sesongen åpnet, men nå skal vi få rundtur på anlegget, workshop og ikke minst tid til å pleie sosiale relasjoner til andre i samme bransjer.

Akkurat nå skjer det så mye spennende hos oss. Vi holder på å avslutte en strategiperiode, og jobber med planene for neste. Det er tid for å evaluere hva vi har fått til, og å se hva vi må bli bedre på. Det er mye jobb rundt dette, men jeg ELSKER det. Jeg hadde aldri trodd at det var dette jeg skulle ende opp meg å like med jobben min, men det viser seg at det er det. Det surrer rundt i hodet mitt sent og tidlig. Det er på en måte ikke jobb lengre, det er blitt en “lidenskap”…

Dette er Bymuseet i Bodø, et museum som forteller om bydannelsen og utviklingen frem til i dag. Her har vi også Storsalen hvor vi holder masse fantastiske foredrag, og har temporære utstillinger. For meg er dette Bodøs varkreste bygg, og her finnes også Norges eldste interaktive utstilling som er fredet av riksantikvaren.

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.