Last Updated:

Vesla er ikke imponert!

Categories Blogg

I dag skulle Vesla lage middag, men det ble vanskelig å ha middagen klar når hun ikke var sikker på hva hun skulle lage. Ja, så da var det ikke maten klar når jeg kom hjem, og vi laget heller middagen  sammen, Vesla og meg.

Kyllingwok er kjapt, godt og enkelt. Hva kan gå galt liksom?

Det er jo nesten idiotsikker mat. Wok kyllingstrimler og en pose frossen wok. Men bare nesten idiotsikkert. Bare hold mor unna krydderet!

 

Jeg har vært å kjøpt ingefær pulver. Det synes jeg var litt tamt, og hadde godt med pulver på woken. Jeg liker at det er litt smak på maten. Litt hott må det være!

Fy katta, så det brant i munnen, men det var faktisk veldig godt!
Så godt at jeg forsynte meg to ganger, og nå føles det så Jeg brenner innvendig! Her snakker vi gourmet-måltid, og bare ring Hellstrøm slik at han kan så skjerpet smaksløkene! Dette var noe helt annet enn slapp charlott-lauk!

Vesla derimot! Hun var ikke helt enig i at måltidet stod til å fortjene et innsmett i Michelin guiden. Ikke bare var det for sterkt for den unge damen. Hun mente det luktet  høgg i tillegg!
-Det der e ikke mat! Det lukta sånn som di smør på hovan til hæstan!!!

Hun plukket ut litt kyllingbiter som hun dynket i soyasaus for å gjøre det hele spiselig. Det sier jo litt når hun ikke liker soyasaus i utgangspunktet….

Jaja! Mer på meg!

4 kommentarer

4 thoughts on “Vesla er ikke imponert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.