Panikk!!

Categories Blogg

Hva har jeg gjort?

HVA HAR JEG EGENTLIG GJORT?

Snupsi-ungen har bedt meg melde meg inn på et nytt senter. Det er ikke et hvilket som helst senter, men et treningssenter!

Jeg gjorde det. Tenkte jeg fikk være støtte-medlem og klare å gå under radaren for den ungen som maste så fælt med at jeg fikk få rumpa opp av sofaen.

Det klarte jeg ikke, og skal ha henne som PT i morgen. Hun forklarte hva vi skal igjennom i morgen, og jeg kjenner alt melkesyren i magen og lårene. Jeg har ikke engang lyst å ta på leg treningstøyet, for jeg kommer til å se ut som en blanding av Michelin-mannen og ei dårlig stappa pølse.

Jeg lurer på om jeg ikke skal drikke litt melk og spise litt is slik at jeg får akutt magebesvær. Det må vel være gyldig grunn for å slippe?

Kjipt å bruke en feriedag på do da. Jeg får faktisk ikke sove, og kjenner panikken tar meg. De kloke motivatorer sier at hvis du gjentar noe for deg selv mange nok ganger, så tror du det selv, så derfor sitter jeg her med puls som om jeg har løpt i 3 minutter om messer iherdig «Smerte er gøy! Smerte er gøy! SMERTE ER GØY!»

Seriøst! Jeg kjenner ikke noen plasser at smerte er gøy! Trening er vondt OG det er ferskvare, da hjelper det ikke at jeg ikke har trent siden februar!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.