Last Updated:

Vårfornemmelse i kroppen

Categories Blogg

I morgen er det vår! Herlighet så jeg gleder meg. Sakte men sikkert går det mot varmere dager, og snart kjennes det kanskje som det er vår i luften også. De siste dagene har det regnet og vinden har herjet rundt dørene, og ikke mye som minner om årstiden som står for døren. Men vår altså…

De siste ukene har det vært beinhard jobbing på meg, årsregnskap er utarbeidet og strategier er oppdatert. Fristene våre var 28.februar til å få alt ferdig, revidert og styrebehandlet, og andre økonomer vet at det er thighte frister. Nå er det gjort. Vi fikset det! Jeg er så utrolig stolt og fornøyd med teamet mitt. De er rå!

Jeg ble skikkelig rastløs da alt var ferdigstilt, og hadde behov for å finne på noe gøy! Da kom meldingen om innstramming av covid-19 forskrifter. Ja, da sitter vi her igjen. Selv om det var kjipt, tar jeg det ikke så tungt. Vi er jo på oppløpet av pandemien. Mor og far er heldigvis vaksinert, Snupsi får gjennom jobb og jeg venter. Snart blir det min tur! Også er det 1. mars i morgen..

Det er snart skikkelig vår! Jeg gleder meg. Skulle jeg valgt meg en årstid ville jeg valgt våren. De første tegnene til at naturen våkner til liv igjen. Lyden av snøen som smelter. Småfugler som kvitrer lystig på morgenkvisten. Se de første små hestehovene som trosser nattekulden og trekker seg opp mot himmelen. De gir sannelig løfte om bedre tider. Det er så man kjenner at kroppen våkner igjen. Kjenner at det kribler av energi og våryre forventninger.

Våren. Jeg velger meg våren ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.