Utendørs jobb i dag

Categories Blogg, Hverdagsliv

I dag var det minus to grader, blå himmel og nydelig solskinn ute. Jeg bestemte meg for at jeg skulle oppfordre gjengen til å bli med å gå etter lunsjen hvis vi ble ferdige med årsregnskapet. Hva er vel bedre teambuilding enn å ta ekstra lunsjpause, og beordre alle ut på tur til Moloen? Neida, det var ingen tvang, men alle ble med. Det var litt vind, men når er det ikke det i Bodø?

Det var syv effektive, men kjentes ut som minus tjue! Jeg var nummen på rumpa av kulden da jeg kom tilbake. Jeg fikk klar melding om hvem som var å klandre om de fikk lungebetennelse etter turen. La oss håpe det ikke går troll i ord da!

Selv om det var friskt ute, var det godt å få litt fysisk fostring i arbeidstiden, men neste gang vi gjør noe slikt bør det føles som tjue effektive pluss grader.

Likevel ei fin stund ute i Bodø-vinden.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.