Uten tenning

Categories Blogg

Nå er det kaldt her nord! Det var 12 minus grader da jeg dro fra jobb, og sånn at hårene i nesa frøys til is. Da er det kaldt da!

Jeg skulle ha datet en feier, og det rimelig kvikt. Hvis jeg nå sier han skulle ha stuket opp røret mitt, så høres det HELT feil ut, men jeg skulle hatt en kar som kunne gjort det. Pipa skulle jo feies i fjor, men så manglet jeg stige. Jeg mangler fortsatt stige.. Kanskje jeg skulle datet en blikkenslager heller?

Jeg får oppdatere Tinder-profilen. «Kjeftesmelle på 50 søker kjæreste, helst blikkenslager som liker å yte det lille ekstra i høyden. Eller en brannmann som kan slukke når det blir full tenning!»

Nja, får vel heller få på plass den pokkers takstigen sånn at jeg får fyre på egenhand. Strømprisene er skyhøye, boden er full av ved, og ovnen brukes som klesstativ og kommode.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.