Ut på tur!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Joda, jeg henger fortsatt med på Frodith’s foto-utfordring og skal jeg vise bilder fra en tur.

Siden batteriet på den lille svarte er ødelagt, (nei, det er ikke noe leketøy, men bilen min) har jeg måtte få hjelpesystemer. Jeg måtte ha bilen i orden. Det var så mye som måtte ordnes etter så mange late dager hjemme, og i morgen skal jeg kjøre Snuppa og Monty på flyplassen. Nå skal begge til bartebyen.

Etter å fått kickstartet bilen, måtte jeg ut å kjøre for å få ladet opp batteriet. Da ble det byen rundt på kryss og tvers.
Det er helt utrolig vakkert i byen nå, selv om det er fryktelig kaldt.

I sentrum står julepynten ennå oppe. Den er like vakkert enten det er desember eller januar. Jeg måtte ta turen hit for å kjøpe litt middagsmat før jeg dro hjem, og da ble det dagens tur-bilde.

2 kommentarer

2 thoughts on “Ut på tur!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.