Smil, jeg har gjort en god deal!

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå har altså min lille sorte fått en energi-boost. Etter å ha vært tappet for strøm flere dager på rad, fikk hun nytt batteri i dag.  Det trenger hun.

Å finne batteri som passer til bilen var enkelt. Bare å taste inn registreringsnummer på de forskjellige nettsidene, så kom det opp forslag. Fytti katta, så dyrt det er med batteri til bilen. Jeg var sjokka. Med alle kostnadene snakket vi nesten fire laken! Det passet bra rett etter jula. Not!!!

Lille Storebror ble redningen. Han selger jo også bilbatteri, og sannelig fikset han ikke en sabla god deal for mamma’n sin. Heldige meg! Siden foto-utfordringen til Frodith er smil, fikk jeg tatt et bilde av håpefulle. «Smil, jeg har gjort en god deal!» Det årnær seg for snille mammaer!

2 kommentarer

2 thoughts on “Smil, jeg har gjort en god deal!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.