Urutinert!

Categories Blogg

I min alder er det en dyd av nødvendighet å få trent stumpen litt. Jeg var ikke direkte motivert til å få rumpa ut av sofaen i dag, men Snupsi satte hardt mot hardt og kjeppjaget meg på badet for å skifte.

Etter mye frem og tilbake trasket jeg mismodig mot bilen. Her sku det trenes! Yeyyyy….

Jeg var ikke før kommet meg på mølla før jeg innså at jeg var skrekkelig urutinert! Jeg hadde prestert å glemme hårstrikk!!! Jeg som vanligvis har ti hårstrikk i jakker og bukselommer hadde INGEN!

Det var faktisk skikkelig ekkelt å løpe uten hårstrikk. Svetten rant og håret klistret seg overalt. Foran øynene, i nesen og ikke minst i munnen. Jeg ble sur og grinete. Det vil si helt til jeg så tiden. Det var ikke så galt likevel! Ny pers!

Kanskje det lønner seg å være litt sutrete av og til..

2 kommentarer

2 thoughts on “Urutinert!

  1. Jeg er også sånn at jeg normalt går med ‘ørten’ strikker og spenner i vesken, for så at jeg plutselig kan befinne meg i garderoben på jobb uten en eneste en. Gudsjelov finner man alltids en blyant som kan gjøre jobben i nødens stund (haha)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.