Last Updated:

Stilling ledig!!!

Categories Blogg

Er du pålitelig? Sånn at jeg kan betro deg mine dypeste hemmeligheter og mine mest dyrebare skatter? Kan jeg regne med deg hele veien? Vite at du er der når jeg trenger deg mest? En som står i det når det virkelig trengs, og som ikke gir seg med en gang man møter på motgang. En som holder humøret oppe på tross?
Da er det kanskje deg jeg søker?

Jeg trenger noen som kan jobbe som assisterende meg!

En person som rydder opp rot, også det som kanskje man helst ikke vil rydde. En som aldri vil røpe hvor rotete jeg har det. En som vasker og legger sammen klær. En som støvsuger, vasker lister, flekker og gulv. Tømmer oppvaskmaskinen og stryker. Vasker bad, do og dusj! Tørker støv og vasker vinduer. En som lager mat og vasker kjøkkenet etterpå.

Betaler godt for å slippe unna noen dager! Er så lei av HUSARBEID!!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Stilling ledig!!!

  1. Ja hadde jeg bare vært frisk nok til å vite at jeg ville klare alle oppgavene… Så hadde jeg ikke tenkt meg om en gang…
    Ville blitt dub assistent på sagen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.