Jeg bare måtte ut!!!

Categories Blogg

Selv om det er søndag og mor er litt sliten etter gårdagen, er det definitivt behov for om ikke annet, så et lite snev av frisk luft. Det har jo vært nok en nydelig høstdag her nord, og for det meste har den vært tilbragt på sofaen. Der er faktisk litt bortkastet!


Dårlig samvittighet gjorde at jeg til slutt fikk stumpen opp av sofaen sånn at jeg fikk nyte litt av dagen før den var over.
Jeg stoppet ved veien g tuslet ned i fjæra. Det var helt nydelig utsikt. Her snakker vi om om å ha et fantastisk nærområde å boltre seg på. Selvsagt måtte jeg opp med telefonen og ta litt bilder.

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg bare måtte ut!!!

    1. Det var bare helt magisk! Kom flere gående ned for å få tatt bilder. Fargene var helt fantastisk. Synd jeg fikk lysflekken på bildet, men det så jeg ikke før jeg kom hjem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.