Last Updated:

Truseløs og rådvill

Categories Blogg

Hjemmekontor på hytta var litt mer utfordrende enn jeg hadde trodd. Nettet ble mer ustabilt, og jeg ble mer grinete. Da var det godt å ha en tur å se frem til etterpå.

I går var vi på oppdagelsesferd. Snupsi, meg og den lille pelsklingen. Det ble nok en fin tur. Bare for oss å nyte selv om ikke været var optimalt.

Vi fant noen gruve-innganger og andre mur-ruiner etter   gammel gruvedrift. Det er så morsomt å undersøke ukjente plasser, men med varselsskilt overalt gikk vi med andakt.

Da vi kom tilbake til bilen bestemte vi oss for å kjøre til nærmeste tettsted. Snupsi trengte flere truser, for hun blir på hytta litt lengre enn først beregnet. Hun var åpen for alle slags truser utenom hipsters eller boxere. De krøller deg under thightsene. Skal si skrittelleren fikk jobbe, for de trusene skulle vi få leite lenge etter.

Vi konstaterte at det eneste vi fant var boxershorts i dagligvare butikkene. Snupsi var lei, og jeg var sliten i beina, og jeg var klar for å gi opp og mumlet surt at jeg lurte litt på hva de gjør på denne plassen hvis de trenger undertøy og ikke vil bruke boxere?

Snupsi bjeffet iltert at de nok gikk commando hele gjengen! Akkurat da gikk det noen godt voksne fruer forbi, og jeg hadde litt problemer med å undertrykke et aldri så lite knis i det jeg fikk uanstendige bilder i hodet, av voksne damer i stor-blomstrede kjoler og lange kåper, vandrende commando på butikkene. Ja, om jeg prøvde å se for meg  disse ferme og frodige damene i boxer, så ble jeg ikke mindre lattermild av det

Vi ble tipset om en annen butikk, og vi dro dit. Der fikk Snupsi noen truser som hun godtok under tvil, men hvis hun ikke vil ha de, får hun bare gå commando hun også!

God påske, og sett pris på trusa di!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Truseløs og rådvill

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.