Last Updated:

Vi er vel ferdig med å kaste søpla fra oss ute?

Categories Blogg

Seriøst! Anno 2021 må man altså fortsatt ta opp kamper jeg faktisk trodde vi var ferdig med. Søppel! Så skuffet man kan bli av mennesker altså!

I dag skulle vi ned i fjæra og få med oss litt kultur via en digital vandring. Det ble nedtur! Det var søppel overalt på hele området. Åpenbart noen som hadde feiret en bursdag, for det lå endel ballong-lik flere steder.

Jeg synes det er fint å ta feiringer ute i det fri, men det bør være en selvfølge at man forlater plassen i samme stand eller bedre enn slik man finner den. Så var ikke greia her. Her var det søppel overalt!

 

 

 

 

 

 

Det er flott hvis man slipper slike syn! Vi tenkte vi skulle rydde, men hadde ikke pose med oss. Ikke var det noen søppelboks på området heller. Det er nok en medvirkende årsak til at søpla flyter. Helt klart at jeg ble litt sur, ingen vits å nekte på det. Hvor vanskelig kan det være å ta med seg søpla hjem igjen? Hvor lat og giddaløs kan man egentlig være?

Resten av turen var fin og vi fikk ei snill stund ute.

4 kommentarer

4 thoughts on “Vi er vel ferdig med å kaste søpla fra oss ute?

  1. Ja, veldig rart at folk kan bare kaste ting 😛 Munnbind er liksom greia her i byen….Det er liksom ballongene vi pynter med her….munnbind…ÆSJ!!

    1. Jeg trodde liksom vi var kommet så langt at det er en selvfølge å ta opp etter seg. Tenker at det er en selvfølge. Spesielt i marka. Blir så lei meg når det ser så ille ut..

  2. Som barn syntes jeg det var dødsflaut når faren min ba folk plukke opp søpla etter seg, og nå har jeg blitt ho som i en enda syrligere tone ber folk plukke opp etter seg (hehe)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.