Tilbake til steinalderen

Categories Blogg

Det var reine argsinte Gina Krogh som ringte meg på jobb i går.  Vesla var i harnisk. Det var ingen tvil om at feministen i henne var våknet. Det hadde vært en noe opphetet diskusjon med noen av guttene i klassen som hevdet at ikke kvinner kan ha de samme yrkene som menn. Makan til ektefølt irritasjon har jeg sjelden erfart fra håpefulle. Ja, jeg ble faktisk litt stolt over 13 åringen som hevdet sin mening om at kjønn var uinteressant med hensyn til egnethet til enkelte type jobber. Hun var regelrett fly forbanna.

Ja, det kunne vært et fullstendig øyeblikk av nesegrus beundring hadde hun bare ikke sluttført forklaringen, for etter det var jeg rimelig gretten jeg også.

»Hærregud! De hæng så langt bak i tida at man sku tru guttan høre hjæmme på 1990-tallet!»

Plutselig kjente jeg meg veldig forurettet! På 1990-tallet var jeg knapt 20 og det var slettes ikke i neandertaler-tida! Vi var da opplyste og kunne jobbe med det vi vill alt da, men for mitt lille yndige pikebarn hørtes det ut som om det var tilbake i steinalderen der mannen vandret rundt med en klubbe i den ene handa og en kvinne slepende etter håret i den andre. Aldri har jeg følt meg så gammel som akkurat da. Steinalder’n! Det var åpenbart min tid..

4 kommentarer

4 thoughts on “Tilbake til steinalderen

  1. Hei venner, mitt navn er Dr Bjørg Stenseth fra Oslo, Norge, jeg er kirurg lege, er 52 år gammel, vennligst les nøye vitnesbyrdene fra mitt virkelige liv hvordan jeg gjenopprettet min tidligere kjærlighet innen tre dager etter en kjærlighetsformel bønn, Jeg har gode intensjoner om å dele de gode nyhetene her, og jeg vet at denne informasjonen vil hjelpe noen å helbrede et knust hjerte og gjenopprette et forhold med tapt kjærlighet innen tre dager. Oppholdet mitt kan være likt Jeg var gift med Stenseth i årevis nå forrige måned slo han opp med meg, jeg gjorde alt for at han skulle komme tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ønsket at han skulle komme tilbake så mye fordi vi hadde to små barn sammen og jeg elsker ham så mye at jeg ikke kan uten ham, jeg spurte ham om alt, jeg lovet, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt til kollegaen min, hun er min beste venn og hun rådet meg til å kontakte Drigbinovia Love spell som er den eneste som kan hjelpe meg, men jeg er den typen person som aldri tror på at kjærlighetsformel eksisterer eller kan fungere, jeg hadde ikke noe annet valg enn å prøve, jeg sendte en melding [email protected] E-post og whatsapp +12162022709 og viber +12066713285. Drigbinovia fortalte meg at han kunne hjelpe meg med å få mannen min tilbake, at jeg ikke skulle bekymre meg for at alt ville være bra før tre virkedager, jeg fulgte nøye alle instruksjonene hans om hva jeg skulle gjøre i huset mitt under en kjærlighetsformel bønn midt i natten. Drigbinovia sendte et trolldomssegment av kjærlighet og overraskende nok , Den andre dagen var rundt 05:00 Mannen min ringte meg jeg ble så overrasket at mannen min nektet å ringe meg og ikke sendte meg en tekstmelding de siste tre ukene, plutselig ringte han å be om unnskyldning til meg og han sa at han ville komme hjem at han savner familien sin, han var så begeistret at jeg godtok ham tilbake

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.