Sunday blues

Categories Blogg

I dag var det jobb for min del, selv om det er søndag. Jeg jobber ikke i helgene til vanlig, men i dag måtte jeg også trø til. Sånn er det av og til.

Under pandemien har jeg tidvis hatt mye stress og kaotiske dager. Ekstraordinære situasjoner krever ekstraordinær innsats, men sånn har det vært for mange. Vi skal være glad for at vi har jobb tenker jeg.

Det blir altså søndagsjobbing av og til. Det er faktisk litt gøy også.  Da er det masse folk og full rock n’ roll på hele anlegget.

Det eneste minuset er at helga blir så kort. Derfor må jeg kose meg ekstra mye de siste timene med helg. Egentlig skulle jeg vel ha laget middag og ryddet litt, men det gidder jeg ikke. Jeg feier heller over rommene med blikket og tar Vesla med og spiser ute.

God søndag til dere alle!

2 kommentarer

2 thoughts on “Sunday blues

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.