Kan det ikke bare være over snart

Categories Blogg

Nå skal jeg være så ærlig å innrømme at jeg begynner å bli dyktig lei alt som heter covid-19, og sosial distanse.
Jeg savner å kunne være mange samlet. Enda jeg vet vi er på slutten av oppløpet, er det like før jeg vil gi blanke blaffen i alt.

Nå vil jeg klemme igjen. Jeg vil sitte tett i tettpakket i et konsertlokale. Bane meg vei på fotballkamp. Dra på ferie med fly uten å trenge  å bekymre meg for karantene-hotell. Jeg vil at den nye normalen skal være på plass rimelig snart slik at covid-19 bare er noe vi husker tilbake på og grøsser ved tanken.

Jeg holder ut. Selvsagt skal jeg gjøre mitt, men det er litt trått akkurat nå. Men snart.. Snart er det over! ❤️

4 kommentarer

4 thoughts on “Kan det ikke bare være over snart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.