Så trist, så trist..

Categories Blogg

I dag tenkte jeg å gå all in i Feel me, Fordiths lille utfordring. Siden ordet er trist, tenkte jeg å grine litt for jeg kunne grine på kommando før, men det var før og ikke nå. Nå trengs det hjelpemidler..

Løk, chili eller tigerbalsam. Her skal det grines! Det er bare så trist, så trist… for jeg orker ikke gå all inn likevel. Det blir bare å svi altfor mye, og da kan jeg jo bli trist på ordentlig.

Jeg blir nesten trist av resultatet. Men trist er trist og mission completed selv om jeg feiget ut!

Når sant skal sies har jeg faktisk brukt tigerbalsam i yngre år for å ta et bilde som skulle illustrere kjærlighetssorg. Det gikk dårlig, for hun som skulle ta bildet holdt på å le seg skakk. Ble ikke noe trist romantisk bilde, snarere et bilde av en panisk tenåring med sminke i hele ansiktet og grusomme grimaser over å få tigerbalsam i øyet!
Takk for utfordringen Frodith. Den har faktisk vært veldig morsom og kreativ 🌸🌸🌸

4 kommentarer

4 thoughts on “Så trist, så trist..

  1. Takk for at du ble med 🙂 Det var flere “nye” bloggvenner denne gangen med, og det var litt gøy 🙂 At noen av de nyeste hadde lyst å være med også 🙂 Fint bilde det siste da, ser jo litt lei deg ut 😮 Ha en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.