Stresset og forvirret

Categories Blogg

Den siste uka har vært skikkelig hektisk!

Vesla danser jo hele tiden og på flere plasser i kommunen, så mor har vært premie-sjåfør. Jeg har kjørt og kjørt og kjørt! Ikke mye miljøvennlig, men må man, så må man.

Vesla danser nå ballett, drilldans, moderne dans, troppsdrill, og siste nye er pompons! Selvsagt må mamma kjøre! Ikke snakk om å overholde kjøre og hviletid, så mor har utviklet seg et dypt savn til sofaen.
Det savnet har jeg måtte lagt til siden, for transport bransjen har krevd sitt.

Inn i mellom har jeg vært så forvirret over hvor jeg skulle være og ikke minst når, så jeg har måtte kjøre av på avkjørsler for å sjekke Mail eller meldinger. Snakk om å være stresset og forvirret!


Stresset og forvirret tror jeg sannelig de som har satt opp brøyte-stikkene har vært. Midt på avkjørselen har de altså prestert å sette ned en stikke. Jeg holdt på å kjøre den rett ned i forfjamselsen, men fikk meg en god latter i det minste!

Åpenbart ikke bare jeg som har mye å gjøre for tiden!

2 kommentarer

2 thoughts on “Stresset og forvirret

    1. Det aner jeg ikke, men den så ut som den var godt plantet der. Jeg skvatt litt da jeg holdt på å meie den ned, men fikk meg en liten latter så da hadde den en god misjon ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.