Returmatch og rett hjem!

Categories Blogg

Ja, sånn kan det gå. Glimt fikk juling og gikk på et nytt tap. Kjipt å bli slått ut med en gang, men noen må jo det også. Det var ingen stor match fra noen av lagene, men polakkene var mest effektive foran mål.

Kampen ble sett i leiligheten vi leier, og ja, som ekte nordlænning ble jeg nok litt forbannet underveis og sa vel ett og to salig pauli ord. Vesla nappet headsettet av meg og så strengt på meg. «Har du tænkt å få oss kasta ut!» Var vel best å bare besinne seg litt, men jeg var overhode ikke fornøyd. Gidder faktisk ikke kommentere resultatet i hele tatt!

Etter kampen var jeg litt grinete og ytret litt mine meninger. Da hadde Vesla åpenbart fått nok. «Du skal IKKE se flere fotballkamper mens vi e her. Du klar jo ikke å behærsk dæ!»

Det er like kjipt uansett. Glimt klarte ikke å reise kjerringa, og snipp snapp snute, så va champion league-eventyret ute! Men Europa er fortsatt hvis de klarer å kvalifisere seg til Conference League. Der møter de islandske Valur om litt over en uke. Godt vi er hjemme igjen da, så slipper Vesla bekymre seg om vi blir kastet ut på grunn av mammaens glødende engasjement!

Jeg lever fortsatt med Glimt i hjertet 💛

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Returmatch og rett hjem!

  1. Jeg heiet på Bodø Glimt i går, og Bodø Glimt som lag liker jeg kjempegodt. De spiller kjempebra fotball.

    Synd det endte slik. Når RBK ikke er på topp så heier jeg på Bodø Glimt og håper de vinner serien i år 😊

    Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.