Last Updated:

Deilig ferie

Categories Blogg

Nå feirer jeg!

Jeg feirer hard jobbing som gir resultater. Jeg feirer for ny start og nye muligheter! Jeg feirer for at jeg er lykkelig på en helt fantastisk torsdag. Og jeg har FERIE!

Det er høstferie, og jeg har fri fra jobb. Endelig en liten pause fra hverdags rytmen. Dagen skal brukes med familien min. De som betyr aller mest for meg!

Snart kommer det en liten skatt i huset igjen. Høyst uventet, og IKKE planlagt, men like fullt velkommen. Kan bli litt utfordrende for jeg er ikke direkte ungdom lengre, men vi får tro den vesle krabaten holder meg ung da! Jeg har rett og slett sommerfugler i magen! 😍 Nå blir det snart liv og røre igjen!

Livet er fantastisk!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.