Stille før stormen

Categories Blogg

Søndags-morgen-blues..

Her i huset har vi sovet lenge, både Vesla, meg og ikke minst de firbeinte. Godt å våkne opplagt og uthvilt med en fridag foran seg.

Vesla har et ærend i byen i dag, så da blir det tid for meg å besøke mor og far. Ta en kaffe med dem er alltid hyggelig. Kjekt å få oppdatere seg litt på deres liv også.

Jeg har brukt noen timer på å planlegge logistikken i hjemmet fremover. Det er ganske mye som kommer opp fortløpende nå. Vi har en ganske hektisk tid i møte. NNM i drill er i Tromsø i mars, så det blir mye helge-treninger fremover, i tillegg kommer EM i Milano i april. Det krever også masse ekstra øvelser. Mellom dette skal de ha den årlige ballett forestillingen i Stormen.  Som om ikke det var nok, skal Vesla stå konfirmant til våren. Det medfører masse aktiviteter i kirka både i ukene OG helgene. Når konfirmasjonen er over står en uke med Kulturfestival for døren, gjennom musikkskolen.

Egentlig trenger jeg flere søndager fremover. Eller generelt flere helger. Det er ikke for å legge inn flere aktiviteter, men for å få noen gode pauser og hviledager. Siden akkurat det ønsket er litt utopisk får jeg heller bare nyte de  helgene som er til rådighet og være litt planmessig med tiden fremover, derfor er dagen i dag dedikert til helgekos!

God søndag til alle rundt om 🌼🌼🌼

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.