Status uke 3

Categories Blogg

Nå har det atter gått ei uke, og jeg er klar for ny innveiing.

Egentlig er jeg ganske fornøyd selv om vekta ikke er helt samarbeidsvillig og gir meg de mest fantastiske resultatene. Grunnen til at jeg er fornøyd, er at favorittbuksa nå er i daglig bruk, og jeg måtte å kjøpe meg ei ny bukse fordi de andre er så store at de “henger” over rumpa. Det er jo bra da…

Stor var lykken da jeg plukket med meg ei bukse i str M, og den satt som støpt! Nå var det riktignok stretch i den, men den kunne ikke vært noe større. Nå er det bare å kjøre litt intensiv mage-trening, for velstands-magen er fortsatt ganske inntakt. Det må vi gjøre noe med!

 

Så langt er det redusert med 17 cm og denne uka viste vekta 100 g opp?!  Shitt happends! Bare å stå på videre! Jeg heier på meg og gir meg ikke!

Status 3/10 er 1 kg og 17 cm. Greit nok!

Det går fint å følge oss både på Instagram og Facebook

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.