Sommerfugler i magen ❤️

Categories Blogg

Her sitter jeg og gjør INGENTING! Bare nyter den deilige dagen, og det til tross for at jeg har masse som skulle vært gjort.

Jeg har faktisk litt sommerfugler i magen, og grugleder meg til å dra på ferie. Det er unektelig litt dumt å reise uten noen ting, så jeg bør vel ta frem kofferten i det minste. Finne frem passet må jeg vel også. Vaske en maskin med klær, sånn at jeg har noe å ha på meg. Men jeg sitter her å skriver et blogginnlegg i stede.

Jeg har bestemt meg for å legge ut de personlige innleggene. Det bestemte jeg meg for i natt. Jeg har gått mange runder med ungene mine, og med min venninne som var der med meg. Det er litt skremmende å legge ut noe som blir så privat, fordi det på mange måter kan endre hvordan man blir møtt av andre når de faktisk “vet”. Igjen så er vi alle skrudd sammen forskjellig i hjernen vår, og jeg er ikke en person som klarer å snakke om vanskelige og vonde ting når det skjer, jeg må håndtere det alene først. Det betyr at den historien som jeg skal fortelle er nettopp det; historie. Jeg har funnet min måte å leve med det hele. Jeg har funnet hva som fungerer for meg. Det er på mange måter et tilbakelagt stadium av mitt liv. Jeg er tilbake der jeg var, forhåpentligvis litt klokere og med en dypere kjennskap til meg selv.

Jeg liker å tenke. Jeg liker ikke å dvele for lenge på ting, bare lenge nok til at jeg forstår hva jeg skal ta med meg av lærdom. Jeg har tenkt at alt i livet skjer for en grunn, på godt og vondt. Det gode skal du bruke til å fylle opp energi og minnebanken. Ha det med deg på de dårlige dagene. Det vonde kan du alltid lære noe av, om ikke annet what not to do again. Når man er ferdig med det, er man blitt litt sterkere og forhåpentlig vis litt klokere. “Vi sto han av!” som vi sier her nord.

Nei folkens! Gjør jeg ikke noe nå, blir det stress, så bare å få rumpa ut av sola og begynne å være litt produktiv. Det blir litt vanskelig for sommerfuglene flakser for fullt i magen min.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.