Last Updated:

10 uker administrasjon er over!!

Categories Blogg

Etter 10 uker med administrasjon er status reduksjon på 10,2 kg og gått inn til sammen 42 cm. Jeg sier meg fornøyd så lang, og går med dette inn i feriemodus, der jeg ikke gidder å følge alt slavisk.

Jeg tok på meg den dressen som fikk meg til å le meg skakk før 17.mai, og jeg må ærlig talt bare si at jeg ikke så spesielt bra ut i den i dag heller, men nå fikk jeg den om ikke annet igjen, men med noen solide bulker ennå. Et syn for Guder og resulterte fortsatt i en god latter. Litt svett da jeg nesten ikke fikk den av meg da..

Men favorittbuksene mine som ikke har passet på 5 år.. Det holdt hardt, men jeg fikk de på. Nummeret før jeg måtte åpne ei flaske bobler i glede. Selvfølgelig farris jeg sikter til! Får administrere litt til før de hentes frem til daglig bruk, for de var urlite trang fortsatt.

 

Nå skal jeg la humla suse noen uker. Onsdag 21. august er det bare å bite tennene sammen å gå på med krum hals igjen. Da skal jeg tilbake under administrasjon.

Følg oss gjerne på instagram.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.