Last Updated:

Sommer igjen!!

Categories Blogg

I dag kom sommervarmen tilbake. 19 varmegrader og sol medførte at dagen ble tilbragt på terrassen. Det var helt nydelig. Til og med Glimt som 1. runde i cupen ble sett der ute. Klokka 20.15 gikk jeg på badet for å sette på en maskin med klær. Da jeg kom ut fra badet ble jeg lettere forvirret. Det solskinnet jeg forlot da jeg gikk inn, var erstattet er skikkelig trolsk tåke. Temperaturen sank til 11 grader på minutter. Det var helt merkelig.

Det har regnet non stop siden vi kom fra hovedstaden, så jeg håper morgendagen blir som tidligere i dag. Da skal det nytes.

Jeg måtte ta et bilde av tåka, for det var rett og slett vakkert selv om jeg ikke akkurat ønsket den velkommen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.