Snøkaos

Categories Blogg, Hverdagsliv

I dag har vært en sløv dag som fortrinnsvis har vært tilbragt på sofaen. Selv om jeg ikke er noen fan av seine kvelder, var det faktisk vel verdt det, for kvelden i går lever jeg lenge på. Fest på kroa med fullt hus og levende musikk. Masse kjentfolk som jeg ikke har sett på lenge, og god stemning. Helt herlig!Kvelden veier opp for en ufrivillig date med Hang Over, min forhatte følgesvenn.

Himmelens sluser har stått åpen hele natten, så det var vanvittige mengder med snø ute. Tror ikke jeg tuller hvis jeg sier det var over halvmeteren. Kan ikke påstå at formen tilsa at jeg skulle ut å måkke, så da noen nabogutter tilbød seg å gjøre det for noen kroner, takket jeg gladelig for tilbudet! Skal si det ble bra!

Stakkars Vesla mistet bussen etter jobb, og måtte vente en time på neste, så jeg kjørte for å hente henne. Herlighet så mye snø det var overalt. Skikkelige skavler etter brøyting, og flere steder stod det lastebiler som ble fylt med snø for å kjøres bort. Jeg tror det er mange år siden jeg har sett så mye snø, og det verste er at det er meldt mer i vente!

Jeg er ikke overbegeistret! De firbeinte derimot, de elsker snøen og vil bare være ute å herje! Monty har laget ganger og groper, og ruller seg rundt i snøen hele tiden. Han nyter snøen fullt ut!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.