Hæ? Helg igjen?

Categories Blogg, Hverdagsliv

Etter den søte kløe, kommer .. bla, bla, bla!

Fytti katta, det var en stri start på uka, akkurat som det bruker å være når jeg har brukt helga på party triksene mine. Det slår aldri feil. Kanskje jeg snart må innse at det er noen dager siden jeg var i tjueårene og begynne å feste etter det også?

Null stress! Jeg overlevde denne gangen også, så da er det håp!

Men vent! Er det fredag igjen? Det kan jo ikke stemme? Hvor ble det av uka?

Jepp! Da var det altså min tur å få covid! Så da har jeg lært what not to do! Altså ikke bli smitta, for det er kjedelig det!

4 kommentarer

4 thoughts on “Hæ? Helg igjen?

  1. På forsiden trodde jeg at det var en graviditetstest, så var det bare en covidtest 😂 da blir det Netflix på deg da. Stikk innom Bunny også da 😜 og god bedring om du skulle bli host og snufs.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.