Last Updated:

Klar for lørdagskveld.. snart!

Categories Blogg, Hverdagsliv

I dag blir det en nostalgisk lørdag, men fest på lokalet her på Bøgda. For de som ikke har fått det med seg, så er ikke det hverdagskost.

I kveld blir det en siste fest der ungdomsheltene spiller opp. De har erklært at dette blir siste gang de opptrer sammen. Trist, men det er en tid for alt, og alt har en ende.

Siden det er fest, må man sminkes også i følge Vesla, så idag måtte jeg ut med en anstendig sum penger til makeup. Heldigvis var hun med som konsulent, så nå har jeg alt jeg trenger. Eneste som mangler er å se litt på YouTube hvordan jeg bruker alt klinet, jeg vil jo helst ikke se ut som et Picasso-maleri i ansiktet.
Vesla har ikke helt trua på at jeg fikser det, så her må jeg virkelig skjerpe meg.

Egentlig var jeg litt imponert over hvor selvsikkert og målbevisst hun valgte ut farger og produkter. Hun ba meg holde frem håndbaken og klinte på farge etter farge, helt til hun var fornøyd.
Egentlig skulle hun trene hele helga, men hun har jobb-helg, så da må det bare komme i andre rekke, selv om hun skal på NNM neste helg. Hun trener dans minst to timer hver dag, så da tror jeg hun overlever å gå glipp av noen timer, selv om det er i oppkjøringen.

Jeg fikk henne på jobb i god tid, og bestemte meg for å ta en liten spasertur på kultursenteret ved siden av. Jeg endte opp ved Bodin Kirke. Det er den vakreste kirken jeg vet om, for den rommer så mange fine minner.


Etter som jeg har forstått på YouTube er det nesten Mission impossible å bli ferdig til i kveld, det er så mye som må gjøres når man er så gammel som meg. Nummer én, er å legge seg litt på sofaen, for ellers kommer jeg til å være klar for senga når jeg endelig er ferdig-sminket.

Dette kan bli et langt lerret å bleike..

2 kommentarer

2 thoughts on “Klar for lørdagskveld.. snart!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.