Snart helg? Igjen?!

Categories Blogg

Det er torsdag og bare en arbeidsdag igjen før helg. Det betyr at det begynner å tette seg til hos meg på jobb. Nå er det ikke tid til å begynne å plages med noe. Alt må gå etter planen. Det ser det for så vidt ut til å gjøre, men mor må nok jobbe litt utover kveldene i tillegg til kommende helger.

Hvis jeg ramser opp hva som står på planen, sovner du garantert. Jobb, jobb, jobb…

Heldigvis snart over med oppryddingen, så skal jeg bare lage rapporter og analysere driftskonsept ut fra et mulig utviklings perspektiv. KREM-JOBB!!! 😍

Det hersker ingen tvil om at jeg digger jobben min, men det er liksom ingen høydare å fortelle om den i festlig lag. Ingen sitter å lytter i åndeløs spenning, og lite glam-faktor er det også. De fleste hevder jeg er yrkesskadet og ikke vet hva som er morsomt. Jaja, sånn er det med oss tall-knusere. Hvis noen ber oss holde opp fire fingre tar vi opp fem, for vi beregner jo moms på alt! (Økonom-vits!)

Jeg har litt lyst å gjøre noe annet i helga sånn egentlig, for jeg HAR faktisk et liv utenom jobb også selv om det er nedprioritert på nyåret.

Samma det! Ingen vits å planlegge noe som helst fremover. Det blir ikke noe av det uansett. Må nok bare jobbe! Det er kanskje ikke så gøy å jobbe non stop akkurat nå, men når ferien står for tur vinker denne dama farvel tidlig på sommer’n, og har ikke til hensikt å komme tilbake før til høsten!

MORNA FOLKENS! Det skal være det siste de hører meg gaule før jeg setter nesa på vei mot sol og varme!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Snart helg? Igjen?!

  1. Mye jobbing både her og der 😀 Jeg jobber fletta av meg også. Men nå er det snart helg, og jeg skal til Halden på en liten en-natts-overnatting på hotell 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.