Last Updated:

Snakk om å gå all inn!

Categories Fotball-supporter (Heia Glimt)

«DÆVEN DET E DEILIG DET HER! 🎵🎶»

Skal tro mor og datter fotball-idioter tok av i går. Det var atter en kampdag for fantastiske Bodø/Glimt i Conference League og dagens møte var AZ hjemme.

Fy fader, det var mye rotete spill av Glimt, og de har en del som må jobbes med før neste møte, men med en god porsjon flaks vant de til slutt 2-1 etter straffe i sluttminuttene. Mor og datter tok helt av hjemme da straffen ble satt, vi stod på gulvet og trippet små-nervøst før, og ropte daumål da nettkjenningen var et faktum.

Etter kampen var jeg helt utkjørt, varm og svett. Skulle nesten tro jeg hadde vært på banen sammen med spillerne. Snuppa satt å så på meg mens jeg satt stille, pustende og pesende i skjønn forening, uten å si noe særlig. Tørt kom det fra henne:

«Du mamma, det e nu ikke lætt å se om det e for at du e fornøyd med kampen eller om det e overgangsalder’n som plage. Du e i såfall like  rødsprengt i trynet!»

Sannheten? Ingen av delene! Jeg knakk ei fylling i all jubelen, og satt sjokket i sofaen.  Jeg vet ikke hvordan jeg klarte det, men det gjorde altså jeg. Snakk om å gå all inn!

»DÆVEN DET E DEILIG DET HÆR! 🎵🎶»

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.