Hvem skulle trodd det?

Categories Blogg

I dag har Bodø badet i strålende sol. Det har vært en dag som minner om at våren snart står for tur. Sånt må man jo bare bli glad for.
Jeg er glad for så mye for tiden.

Jeg er jo typisk akademiker som planlegger 80% av tida og utfører 20%, det betyr at det tidvis blir mye planlagt og lite gjort, men ikke de siste to helgene. Da har jeg ikke planlagt og heller bare tatt ting på sparket, og jammen har jeg ikke fått gjort mer enn ellers. Kanskje jeg må forsøke å være mer impulsiv for å få unna det som hoper seg opp? Jeg er glad for å ha hatt en dag der jeg har fått unna masse som har hengt på skuldrene mine.

Nå er dagen over og kvelden har lagt sitt lune mørke rundt oss. Vakre solfylte dager etterfulgt av en vakker solnedgang, kan det bli bedre?

Ja, det kan det faktisk ❤️

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.