Snadder på 5 minutter

Categories Blogg, Hverdagsliv

Hva gjør man når man får lyst på noe godt, men ikke har noe som frister i huset? Det er ikke et alternativ med noen stor baking, for det er kjedelig. Men hvis det går kjapt, ja da er jeg med!

Jeg snoket rundt i skapene etter noe, men alt som fristet var tomt. Det måtte fa finnes noe godt i skapet? Google visste råd! En ett minutts cupcake kunne være innenfor rekkevidde. Jeg skal ikke gjengi oppskriften, for den er ikke mitt verk, men den var enkel. Så enkel at selv mor kunne klare det.

Når herligheten var jazzet opp etter min smak, var det bare å dyppe t-skjeen i skåla, og nyte, for det var nydelig rett og slett.

Oppskriften fant jeg på Dagbladet, og vil du lage godsaken selv, finner du oppskriften her.


(PS! At noen som er kjent for å kunne svi vann, skal kunne legge ut et innlegg om kakebaking , ja da står ikke verden til påske..)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.