Bodøs store snømann

Categories Blogg, Hverdagsliv

Endelig ble det litt mildere i luften, og kvikksølvet gikk fra -13 og jævlig kald vind i går, til -3 og snø i dag. Endelig kan man være ute uten at det rimer i nesa når man puster, og når det i tillegg er klart for årets første helg, kan det knapt bli bedre.

Jeg fortsetter foto-utfordringen, og dagens bilde er snømann. Selvsagt kunne jeg løst det på et tradisjonelt vis siden snøen laver ned, men jeg liker jo å være litt utenfor boksen da, så når jeg var på tur hjem, fant jeg en snømann-helt!
Sikkert mange som ikke vet hvem min snømann er, men han er en av Bodøs store helter, og fikk sin egen statue utenfor Aspmyra i høst. Det er selvsagt ingen ringere enn Harald «Dutte» Berg.

Flottere snømann skal man vel lete lenge etter?

2 kommentarer

2 thoughts on “Bodøs store snømann

  1. Morsomt hvis folk tar seg tid til å være litt kreative, hvis de har lyst til det 🙂 Alle må få kose seg på sin måte 🙂 Herlig snømann dette, he-he

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.