Last Updated:

Sko til begjær

Categories Blogg

Alle som kjenner meg vet at jeg ikke er spesielt opptatt av designer møbler, interiør, merkeklær, sminke designer merker eller designer sko. Det er sånt som er helt uvesentlig for meg. MEN sko… Holy Molly! Jeg elsker sko. De trenger ikke koste noe eller ha noe spesielt merke. Det viktigste er at jeg liker skoene. Når jeg ser et par sko som jeg liker, kribler det i magen. Må ha de! Bare MÅ ha de!! Jeg har litt sko! Av og til må det ryddes i de, og i dag var dagen. Jeg ryddet og ryddet.

Problemet mitt er at jeg aldri har råd til å kaste sko. Jeg kan jo få bruk for de, eller så er de så gode at jeg bare ikke har lyst å kvitte meg med de.

I dag måtte jeg gå over alle skoene og sjekke status. Jeg har nemlig sagt at skal det kjøpes inn flere sko, må først noen gamle forlate huset. Så det betyr vel at jeg kan dra på shopping igjen, og jeg vil ha SKO!!!

Vesla elsker skoene mine, og har arvet noen. Det er godt å gi bort, for jeg hater å kaste sko. Hun påstår hun føler seg som en prinsesse når hun bruker dem.

I dag hadde hun photo-shoot med Mimmi-ungen. Skal si de er flinke de der to fine..

Herlighet det håret til Mimmi-ungen! Der så vakkert at jeg blir helt matt.. <3

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.