Første feriedag, eller bare helg?

Categories Blogg

Det kjennes ikke ut som ferie ennå, selv om jeg etter retten har gått på ferie. Vesla og Mimmiungen hadde gjort noe ulovlig i natt. De hadde døgnet. Jeg visste at dette kom til å bli DEN dagen, så om å gjøre å begynne den best mulig.

Pannekaker med nutella til frokost. Sorry alle super-mammaer meg kjernefriske verdier, men her ble de sukker og nutella i bøtter og spann. Jeg gidder ikke late som noe, usunt og godt med andre ord.

Etterpå måtte jeg bøte på elendigheta med 8 km i skogen. Gikk med ei venninne, og skal si lungekapasiteten fikk kjørt seg. Skravling opp og ned fjellsidene. Ikke tull når to skravlebøtter går på tur.

I ettermiddag har jeg hatt et svare strev med å holde de to frøknene våken. De ville bare sove litt. Men helt om natta betyr helt om dagen. Klokka åtte var det kveld på de to fine, da sloknet de.

Ettermiddagen har vært produktiv da. Det står nå en full henger klar til å kjøres bort. Hagen er klar til klipp, tenker jeg får plage naboen ut på ettermiddagen i morgen.

Nei, det kjennes ikke ut som ferie. Jeg har hatt pc’n oppe et par ganger i dag, men tvunget meg til å legge den ned igjen. JEG SKAL IKKE JOBBE!!  Men det er jo lov å følge med på hvordan det går… 😇

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.