Jeg er mangemillionær ❤️

Categories Blogg

Lykken er å våkne opp til en trygg og god verden, og kjenne at det er godt bare å være til. Glad for å møte en ny dag.

Lykken er to barnearmer rundt halsen og en varm god klem mens noen mumler: “Glad i deg mamma” inn mot halsen din.

Lykken er å få ei koselig melding fra en koselig mann som man liker spesielt godt.

Lykken er å treffe en tidligere arbeidskollega å få ei snill stund sammen.

Lykken er en svoger som hjelper å montere trampoline og friskmelder bilen min.

Lykken er dag i hagen med Vesla og Mimmi-ungen.

Lykken er når man har jobbet lenge med noe, og man føler at man virkelig er kommet ett skritt nærmere en ny løsning.

Lykken er å ha ei god venninne uansett hva.

Lykken er å være rik. Rik på lykke.

Jeg innser akkurat at jeg er mangemillionær…

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er mangemillionær ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.